Nekolized.

Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Här ligger jag och blöder.

Av Nekolized. - 12 mars 2013 15:49

Uh, nää. Jag ger upp, orkar inte starta någon Dagens Outfit. Jag är för lat,

jag fattar inte hur ni kan läsa denna tråkiga blogg, den är så tråkig så. Jag tackar alla som läser denna blogg, ni är så UNDERBARA! ..måste jag säga. ;)

Jahapp, istället för Dagens outfit så ska jag ha Inspiration, eller? nä, jag har båda sakerna så blir det bättre&entillsak.

Jo, i skolan så lånade jag en bok som heter ''här ligger jag och blöder''

 

Jag hann läsa 4-5 sidor.

 

Ses! c:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nekolized. - 25 december 2013 16:25

Hade ni det roligt igår? (´ω`) Jag hade det! Iallafall, jag måste tyvärr säga att jag inte kommer blogga på den här bloggen mer. Jag har massor att göra. (*´д`*) Ses på en stund. (╯︵╰,)   ...

Av Nekolized. - 23 december 2013 16:01


Heeej. Jag är tillbaka, det var lääänge sedan. Jag beklagar att jag har inte bloggat på länge. ;_; Jag är inte så intresserad av Japanska stilar länge. Det är många " kawaii bloggar. "    ...

Av Nekolized. - 19 augusti 2013 12:13

Jag är tillbaka, det har var jätte roligt i Kazakstan.    Skolan började idag, 8:20 började vi och slutade klockan tio. (◠△\ ) Iallfall, jag ska kanske skaffa blogg.se,  Kan någon hjälpa mig hur jag ska göra? ;_; - Jag hittade e...

Av Nekolized. - 10 juli 2013 13:45


Hai. Jag har inte tid att blogga, skriver det nästan i alla inlägg nu. ;-; Förlåt, men jag ska säga hejdå till anime, manga, Japan nu. Jag kommer blogga bara om det 1 gång i månaden. Eller kanske inte, osäker. Jag vill släppa Japan , anime osv....

Av Nekolized. - 1 juli 2013 20:56


                    Hai. Varje dag så kommer jag lägga upp 2 / (3 om jag hinner.) → inlägg,                                                          Jo, varför? undrar ni. Jag har lite tid att blogga. Måste leka med m...

                      

Ska jag fortsätta blogga?
 Ja. ´ ▽ ` )ノ
 Nooh. (-'_'-)

Om mig.


❝En tjej som bloggar om anime och hennes tråkiga vardag.❞
27 besvarade frågor

♥Translate my blog♥

♥Kategorier♥

♥Senaste inläggen♥

♥Länkar♥


Ovido - Quiz & Flashcards