Nekolized.

Direktlänk till inlägg 27 maj 2013

PEWDIEPIE

Av Nekolized. - 27 maj 2013 21:21


Boya, Pewdiepie har lagt ut en Alice in Wonderland video.

Jag har väntat på den så länge.

Men jag väntar också fortfarande på Among the sleep 2, jag tyckte om spelet.

Länk:

http://tiny.cc/amongthesleep

-

Pewds ♥

Hoppas han inte flyger nu någonstans, han har ju tagit paus och sånt ganska länge nu. 

Men det förtjänar han, tycker inte ni det?

När han inte var "känd" så tog han ju inte pauser, han fortsatte spela och lägga upp 2 / 3 videos om dan.

Han måste vila sin hjärna lite,   


 


*BROFIST*


















...

 


 
 
Angelica

Angelica

29 maj 2013 18:08

Det blir ingen mer Among the sleep på ett tag. Det han spelade var bara en demo. Hela spelet har inte blivit klart än :)

Angy

http://www.TheTwoMushrooms.bloggplatsen.se

Nekolized.

30 maj 2013 14:49

Jag vet det , owo

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nekolized. - 25 december 2013 16:25

Hade ni det roligt igår? (´ω`) Jag hade det! Iallafall, jag måste tyvärr säga att jag inte kommer blogga på den här bloggen mer. Jag har massor att göra. (*´д`*) Ses på en stund. (╯︵╰,)   ...

Av Nekolized. - 23 december 2013 16:01


Heeej. Jag är tillbaka, det var lääänge sedan. Jag beklagar att jag har inte bloggat på länge. ;_; Jag är inte så intresserad av Japanska stilar länge. Det är många " kawaii bloggar. "    ...

Av Nekolized. - 19 augusti 2013 12:13

Jag är tillbaka, det har var jätte roligt i Kazakstan.    Skolan började idag, 8:20 började vi och slutade klockan tio. (◠△\ ) Iallfall, jag ska kanske skaffa blogg.se,  Kan någon hjälpa mig hur jag ska göra? ;_; - Jag hittade e...

Av Nekolized. - 10 juli 2013 13:45


Hai. Jag har inte tid att blogga, skriver det nästan i alla inlägg nu. ;-; Förlåt, men jag ska säga hejdå till anime, manga, Japan nu. Jag kommer blogga bara om det 1 gång i månaden. Eller kanske inte, osäker. Jag vill släppa Japan , anime osv....

Av Nekolized. - 1 juli 2013 20:56


                    Hai. Varje dag så kommer jag lägga upp 2 / (3 om jag hinner.) → inlägg,                                                          Jo, varför? undrar ni. Jag har lite tid att blogga. Måste leka med m...

                      

Ska jag fortsätta blogga?
 Ja. ´ ▽ ` )ノ
 Nooh. (-'_'-)

Om mig.


❝En tjej som bloggar om anime och hennes tråkiga vardag.❞
27 besvarade frågor

♥Translate my blog♥

♥Kategorier♥

♥Senaste inläggen♥

♥Länkar♥


Ovido - Quiz & Flashcards