Nekolized.

Direktlänk till inlägg 4 juni 2013

Pastel goth

Av Nekolized. - 4 juni 2013 13:38

Pastel goth.

Pastel goth är en stil som ganska många använder.

Runt halsen så använder de flesta kors halsband, den kan vara upp-och-ner.

Man använder creepers, 

 

Här är en bild på Pastelbat, 

som ni ser så har hon creepers på sig.

De flesta färgerna som man har på kläderna är lila, rosa & svart.

På tröjorna så kan det vara en enhörning, kors, något gulligt, något som man äter.

Hursomhelst, det är pastellfärg.

 

Man använder skelett tights, man brukar också ha en speciell färg på håret.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nekolized. - 25 december 2013 16:25

Hade ni det roligt igår? (´ω`) Jag hade det! Iallafall, jag måste tyvärr säga att jag inte kommer blogga på den här bloggen mer. Jag har massor att göra. (*´д`*) Ses på en stund. (╯︵╰,)   ...

Av Nekolized. - 23 december 2013 16:01


Heeej. Jag är tillbaka, det var lääänge sedan. Jag beklagar att jag har inte bloggat på länge. ;_; Jag är inte så intresserad av Japanska stilar länge. Det är många " kawaii bloggar. "    ...

Av Nekolized. - 19 augusti 2013 12:13

Jag är tillbaka, det har var jätte roligt i Kazakstan.    Skolan började idag, 8:20 började vi och slutade klockan tio. (◠△\ ) Iallfall, jag ska kanske skaffa blogg.se,  Kan någon hjälpa mig hur jag ska göra? ;_; - Jag hittade e...

Av Nekolized. - 10 juli 2013 13:45


Hai. Jag har inte tid att blogga, skriver det nästan i alla inlägg nu. ;-; Förlåt, men jag ska säga hejdå till anime, manga, Japan nu. Jag kommer blogga bara om det 1 gång i månaden. Eller kanske inte, osäker. Jag vill släppa Japan , anime osv....

Av Nekolized. - 1 juli 2013 20:56


                    Hai. Varje dag så kommer jag lägga upp 2 / (3 om jag hinner.) → inlägg,                                                          Jo, varför? undrar ni. Jag har lite tid att blogga. Måste leka med m...

                      

Ska jag fortsätta blogga?
 Ja. ´ ▽ ` )ノ
 Nooh. (-'_'-)

Om mig.


❝En tjej som bloggar om anime och hennes tråkiga vardag.❞
27 besvarade frågor

♥Translate my blog♥

♥Kategorier♥

♥Senaste inläggen♥

♥Länkar♥


Ovido - Quiz & Flashcards