Nekolized.

Direktlänk till inlägg 21 juni 2013

Frågestunden avslutad c:

Av Nekolized. - 21 juni 2013 10:36

Hai.

Frågestunden är avslutad c:


Elise

                                                                                Favorit djur?

 

SVAR:
Mitt favorit djur är katt, :3 Jag tycker de är så söta så, jag har haft tre katter men inte på samma gång.

Den första hette Murka, den var svart. ^-^ (tjej)

Den andra hette Chanel den var gråvit c: (tjej)

Den sista var en kille men jag kommer inte ens igår namnet och utseendet :c 

-

LENIDBANANAS!


jag har en fråga hur gör du såna rörande bilder på bloggen???


 

SVAR:
Jag går in på tumblr, ^ô^ & söker efter det jag vill ha. 

-

Asuka

Här kommer några frågor som jag vill att du ska svara på! ^^

•Om du skulle få vara med i en anime, vilken skulle det vara och varför? 

•Din kusin har aldrig sett en film av Hayao Mizaki och du ska rekomendera en film till honom/henne vilken film skulle du då välja? Motevera varför! (Hayao Mizaki är han som gjort filmerna min granne totoro, sprited away, ponyo o.s.v) 

•Vilken är din favorit anime OVA? 

//Asuka

 

SVAR:

1. Jag vet inte ;_;

2. Sprited away skulle jag rekommendera, den är magisk och jätte bra c: (Alla Hayao Misaki filmer är ju magiska) EHEHEHEH.

3. Jag vet inte riktigt vad du menar med Original Video Animation (OVA.) :c


-

Aoopaa

1. Vilken modestil gillar du bäst?
2. Anime eller "Vanlig film"
3. Vad skulle du vilja ha för mode stil? ^_^

 

SVAR:

1. Jag gillar Fairy kei, det är en söt mildfärgig.Vet inte om man kan säga så o.o

2. ANIME.

3. Jadu blandat med Fairy kei & Pastel goth. ^u^

-

Emilia

Anime vs Manga? :3

 

SVAR:

Manga är inte så bra så jag väljer Anime :D

-

Little Ponny

1. Favorit Anime 3 stycken

2. Favorit Låt

3. Favorit Band

4. Favorit stil

 

SVAR:

1. 5 centimeters per second, Tokyo mew mew, Lucky star.

2. Angel with a shotgun -  (Nightcore) Tror jag, D:

 3. One direction, om jag ska vara ärlig.

4. Fairy kei & Pastel goth ^^


Tack & hej ^O^

 

 


#frågestund #avslutad #gif #anime
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nekolized. - 25 december 2013 16:25

Hade ni det roligt igår? (´ω`) Jag hade det! Iallafall, jag måste tyvärr säga att jag inte kommer blogga på den här bloggen mer. Jag har massor att göra. (*´д`*) Ses på en stund. (╯︵╰,)   ...

Av Nekolized. - 23 december 2013 16:01


Heeej. Jag är tillbaka, det var lääänge sedan. Jag beklagar att jag har inte bloggat på länge. ;_; Jag är inte så intresserad av Japanska stilar länge. Det är många " kawaii bloggar. "    ...

Av Nekolized. - 19 augusti 2013 12:13

Jag är tillbaka, det har var jätte roligt i Kazakstan.    Skolan började idag, 8:20 började vi och slutade klockan tio. (◠△\ ) Iallfall, jag ska kanske skaffa blogg.se,  Kan någon hjälpa mig hur jag ska göra? ;_; - Jag hittade e...

Av Nekolized. - 10 juli 2013 13:45


Hai. Jag har inte tid att blogga, skriver det nästan i alla inlägg nu. ;-; Förlåt, men jag ska säga hejdå till anime, manga, Japan nu. Jag kommer blogga bara om det 1 gång i månaden. Eller kanske inte, osäker. Jag vill släppa Japan , anime osv....

Av Nekolized. - 1 juli 2013 20:56


                    Hai. Varje dag så kommer jag lägga upp 2 / (3 om jag hinner.) → inlägg,                                                          Jo, varför? undrar ni. Jag har lite tid att blogga. Måste leka med m...

                      

Ska jag fortsätta blogga?
 Ja. ´ ▽ ` )ノ
 Nooh. (-'_'-)

Om mig.


❝En tjej som bloggar om anime och hennes tråkiga vardag.❞
27 besvarade frågor

♥Translate my blog♥

♥Kategorier♥

♥Senaste inläggen♥

♥Länkar♥


Ovido - Quiz & Flashcards